دیجیتال مارکتینگ لارآ

طراحی و سئو سایت | تاپ سرچ گوگل باش

جمعه ۱۱ اسفند ۰۲

دیجیتال مارکتینگ لارآ

دیجیتال مارکتینگ لارآ

۰۹۱۲۹۶۷۴۸۱۷ | تنها کافی‌ست پیام بدهید تماس میگریم با شما ... .
طراحی سایت:
برای داشتن یک کسب و کار مجازی نیازمند طراحی آن هستیم، دیگر وقت آن رسیده حوزه فعالیت شما یک شعبه مجاری داشته باشد، برای این کار اولین قدم طراحی صحیح و حرفه ایی با معیار های متناسب به گوگل لازم است.
سئو:
سایت طراحی شده برای رسیدن به رنکینگ اول مرورگر گوگل، نیازمند فعالیتی است که بنام سئو شناخته می‌شود.
تاپ سرچ گوگل باش تا درآمد بیشتری بدست بیاری.

نمونه پروژه های دیجیتال مارکتینگ لارآ:
لارآ داربست : www.laradarbast.com الو داربست: www.eloscaffolding.com

سئو چیست؟
بهینه‌سازی موتور جستجو
 (به انگلیسیSearch Engine Optimization)، (کوتاه: سئو (به انگلیسیSEO))، به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با به کار بردن آنها، صفحات یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجوی یک موتور جستجو بالاتر از رقبا دیده می‌شود.[۱] معمولاً وب‌سایت‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو نظیر گوگل به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

مهم‌ترین سؤالی که کاربران از خود می‌پرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه فعالیت‌هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

سئو انواع گوناگون جستجو را دربرمیگیرد؛ از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود، که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شوند. این فاکتورها را می‌توان به دو بخش کلی تقسیم نمود؛ سئوی درون صفحه‌ای (on-page seo) و سئوی خارجی(off-page seo) که در ادامه به هر کدام خواهیم پرداخت.

از دید بازاریابی اینترنتی، «سئو» به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ‌شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

سئو یا بهینه‌سازی وب‌سایت، شامل توسعه و ویرایش مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت، برای افزایش تعداد لینک‌دهنده یا لینک‌های ورودی و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. برای بهبود سئو سایت بهتر است با مهم ترین الگوریتم های تاثیرگذار در سئو سایت آشنا شده و کاربرد هر الگوریتم در بهبود بهینه سازی سایت را مورد بررسی قرار دهید.

در نتیجه در خلاصه‌ترین تعریف «سئو» را می‌توان به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو دانست.

اهمیت سئو و کاربرد سئو ؟

امروزه اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌است و افراد برای پاسخ به کوچک‌ترین نیازهایشان مثل خرید خمیردندان، از اینترنت کمک می‌گیرند. در این میان موتورهای جستجو مانند گوگل نقش مهمی در کیفیت نتایج جست‌وجو و رساندن کاربر به هدف اصلی او دارد. موتور جستجوی گوگل با الگوریتم‌هایی که دارد همواره سعی می‌کند بهترین نتیجه را برای کاربر نمایش دهد. برای اینکه یک کسب و کار بتواند در اینترنت باشد می‌بایست با توجه به این الگوریتم‌ها بتواند کاری انجام دهد که در صفحه اول گوگل(serp) قرار گیرد و بیشترین میزان ورودی را جذب کند. سئو به خصوص برای کسب‌و کارها بسیار مهم است. از آنجایی که اینترنت در تمام لایه‌های زندگی ما نفوذ کرده و صنایع مختلف را تحت تأثیر قرار داده‌است، باید کسب‌وکارها برای کسب درآمد و افزایش فروش خود از ان استفاده کنند.

برای اینکه بتوانیم در جایگاه‌های بالاتر قرار بگیریم می‌بایست فرایندی به نام سئو بر روی سایت انجام شود تا متناسب با الگوریتم‌های گوگل بتوانیم لینک‌ها را در نتایج بالاتر نمایش دهیم.

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از برترین نیازهای افراد و شرکت‌ها در دنیای امروز، به عنوان یک راهکار موثر برای رشد و توسعه کسب و کارها شناخته می‌شود. این آموزش‌ها معمولاً شامل مجموعه‌ای از مباحث و تکنیک‌هایی مانند سئو، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و تحلیل داده‌ها است. یکی از منابع رایگان برای آموزش دیجیتال مارکتینگ، وب‌سایت‌ها و منابع آموزشی آنلاین معتبر می‌باشند که اطلاعات جامعی راجع به این زمینه ارائه می‌دهند. علاوه بر این، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در دنیا، دوره‌های آموزشی رایگان در زمینه دیجیتال مارکتینگ را ارائه می‌دهند تا افراد بتوانند مهارت‌های لازم را بدون هزینه‌ی اضافی به دست آورند.

 

به عنوان مثال، گوگل با ارائه‌ی پلتفرمی مانند "گوگل آکادمی"، فرصتی را برای یادگیری مفاهیم اصلی دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان فراهم می‌کند. این پلتفرم شامل دوره‌های متنوعی است که توسط کارشناسان معتبر و متخصصان ارائه می‌شود و از جمله مباحثی همچون تبلیغات گوگل، آنالیتیکس، و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را پوشش می‌دهد. این منابع رایگان علاوه بر افزایش دانش فرد در زمینه دیجیتال مارکتینگ، به ویژه برای افرادی که به دنبال شروع یا توسعه کسب و کار آنلاین هستند، ابزارهایی قدرتمند برای بهبود استراتژی‌های مارکتینگ آنلاین و افزایش دسترسی به مخاطبان را فراهم می‌آورند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.